Svårigheten är inte att dö för en vän, utan att hitta en vän som är värd att dö för.

Hej på er mina fina! Idag efter skolan åkte jag hem till Nathalie f en stund, vi chilla, sen drog jag till stan och mötte vevve, vi åkte till kista gick runt där åt lite på donken och bara snacka, kolla i lite affärer, sen så åkte vi till tc köpte varm choklad och gick från tc, till slussen skitmysigt.. Kom hem mamma klippte mina toppar, haha jag blev helt galen börja nästan böla för att jag tyckte hon hade klippt för mycket, ingen annan ser skillnad bara jag, men det löser sig, kommer nog vänja mig, det är bara för att jag ser mitt hår varje dag och så, men det var så slitet vet inte hur länge sen det var jag klippte topparna så känns faktiskt lite frääch nu, hade ju tänkt färga håret på tisdag i skolan, en tjej som heter jannice skulle fixa det, vill bara ha lite mer åt bruna hållet, nu är de mer gulldigt, men dom börjar inte förns efter julovet, men ska låta mitt hår var, kanske ber min faster fixa det innan nyår, annars låter jag det bara vara, är rädd att det blir fel eftersom att jag haft den här hårfärgen och jag har nog fått höra att det är bästa hårfärgen jag haft. jaja, sittere och dricker te ska chilla framför datan en stund sen sova, har haft ont i huvudet hela dagen, hmmm..
Aja annars har min dag vart bra. Hoppas ni oxå haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback