If you wanna be together, you have to-get- her.

Hej på er mina sköna! Igår kollade jag på filmen precious, asså den filmen är hemsk, sista gången jag såg den, man mår dåligt när man ser den.. Men rekomendrar er att se den, den är inte läskig eller så utan det är hemskt att folk lever så, världen är orättvis... Men den filmen lär man sig verkligen något av, man ska vara glad av det man har, det finns folk som har det värre. Men se den!  Ni kommer inte ångra er!
Iaf idag så var jag i skolan hade bara matte sen åt jag där med Nathalie F, sen åkte vi hem till henne eller jag är hos henne nu, ska på utveclklingsamtal hos mamma kvart över fyra så ska möta henne, sen ska jag bara hem!
Vi hörs då!

Haha no life typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback