I smile and act like nothing's wrong, its called putting shit aside and being strong.

Hej på er mina favoriter, det är fredag och jag kom nyss hem från skolan, helt okej dag, fast har haft fetaste ångesten över mitt hår, egentligen fattar jag inte varför alla försöker övertala mig om att det fortfarande är långt och att det kommer växa och det ser mycket frächare ut men tro mig jag typ gråter. r.i.p. mitt hååår :(
jaja är ensam hemma, helt forever alone, mamma är och handlar julklappar paulina slutaar om en timme typ, wiie då kommer hon hem, sen lite senare ska vi äta fetaste pizzan och ba chilla med livet jao!
Plattade mitt hår idag, då såg det faktiskt ganska gulligt ut, duscha nyss och har lagt mousse och allt, hoppas att jag inte ser ut som en jävla kärring, för kort och lockigt passar inte på mig!
oo juste nu har jag lämnat in min gamla data buhu hade sjukt mkt bilder, men lika bra att dom e borta tar så jävla mkt på minnet, men som tur fick jag en mac data att låna, så lär få tillbaka min data nån gång efter lover wiie!


Me today, man ser inte så bra, men nu ska jag försöka tänka positivt mitt hår kommer växa och bli frächare och jag ska låta det vara så att det inte blir så jävla slitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback