hej jag har ketchup i håret, mysigt va?

har städat mitt rum bytt lakan och frächat till det lite :) Har oxå hunnit färga håret och duscha och fixat, dock vart det grått grööönt, jag orkar fan inte, varför blir det aldrig som jag vill när jag färgar, hon som jag fråga sa dock att jag ska ha ketchup i håret, så hej här sitter jag med ketchup i håret alltid nice.. Haha mysigt, har googlat oxå där det står att folk som haft lite blont brunt skulle färga sitt hår mörkare men de har slutat att det blivit grönt grått dom har tagit ketchup och det har hjälp. hiih men jag tror att det kommer bli bra, det var bara nåra få slingor som gjorde satt det såg grönt grått ut, som tur hade jag toning och inte fääärg!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback