Grattis min fina mami på din födelsedag, jag älskar dig<3

Hejhejhej godmorgon, jo vad gör jag uppe nu när det är lov egentligen. Jag ska först dra till nacka äta frukost med min mami och paulina. Ska köpa en ny toning förfan mitt hår ser helt fuckedup ut asså själva färgen e fin men det gröna och gråa syns ser ut som jävla mossa!!
Jaja sen ska jag o min syster åka till papi, vi ska öppna våra julklappar och umgås med familjen och sova där idag, så det blir mysigt. Och de är ingen vanlig dag för det är min underbara mammas födelsedag idag :) Grattis mamma, jag älskar dig!
Men iaf tror kanske inte att jag bloggar mer idag, för kommer inte ha med mig datan men vi hörs imorgon, ha en grym dag!

hemsk bild men jag bjuder på den midsommar 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback