Folk säger att du inte vet vad du har förrän det är borta. Sanningen är, du visste vad du hade, du trodde bara att du aldrig skulle förlora det.

Hejhejhejhejhejhej! sitter i skolan har precis ätit lunch blev korvstråganoff, helt okey om jag ska vara ärlig.Börjar klockan ett så ett tag kvar att ba softa, imorgon lämnar jag in min data, buhu :( som tur så får jag en extra data! hihi, happy face!
Annars då, idag är det min längsta dag slutar klockan två då jag ska in till stan och möta veronica, men hon slutar inte förns halv fyra, men får försöka få nathalie att vänta med mig :)


såhär ser jag ut idag, med svarta jeans till, ooh shit man ser igenom..Nej men jag diggar tröjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback