feelings change memories don`t!

BUHU, min data har ju vart sönder skitlänge, när man ska ladda den glappar det asså dt går typ inte att ladda man måste typ pressa in den och sitta och hålla för att den ska ladda..så jag ska lämna in datan nästa vecka innnan vi slutar så hoppas jag att jag kan få en ny nästa termin, shit det är fan ett nytt år snart kan inte fatta, det här året har gott hur snabbt som helst men ändå har det varit bästa året på länge, jag gick ut nian med kanske inte så jättebra betyg men jag gjorde mitt bästa, har lärt känna så mycket nya männsikor, det har försvunnit folk ur mitt liv som jag vet att jag inte är värd att ha kvar så det e bara fortsätta framåt och gå vidare. jag var i gran canaria i två veckor, helt underbart!!
jag var i riga och det var nog de roligaste som hänt på länge, aah shit..Hela sommaren var nog helt fucking underbar med Ellinor kan jag säga vi hade sååååå kul att det inte är sannnnnnt! omg vill bara spola tillbaka tiden! Nu börjat i en ny skola jobbar på för att kunna få g i matte och engelska men somsagt har vart på utredning jag har inte nån dyskalkyli eller så, utan jag kommer tyvär aldrig få godkänt i matte, men eftersom att jag alltid haft svårt i matte, ända sen ettan, man måste ju kunna grunden innan det hela. Men iaf sen börjar jag frisör linjen kommer träffa massa  nya folk kommer gå kvar på g2 så jag har massa kul att se fram emot!
Men har så mycket bra minnen, många stunder man önskar att man skulle kunna spola tillbaka!

Utanför annexet, skulle precis på don omar!

satt ute på kvällen efter att ha vart på stranden en hel dag!

vi var barnvakt väldigt mycket och lekte med massa barn!

Min underbara syster fyllde 18, det firades!

Hängde i stan var på ung 08, vi drev med allt och alla!

Vi bada och sola så länge det var fint väder!

och sen Riga, det bästa på hela fucking sommmarreeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback