Ett leende betyder inte alltid att du är glad, utan att du är stark nog att le även fast det gör ont. :)

Hellu, kom nyss hem från gymmet med syrran, fan vad jag är bäst! har vart en bra dag i skolan rätt lugn, sluta halv ett drog hem hämta kläder mötte syster sen nu är jag hemma,ska snart äta middag hoppas jag, är galet hungrig! sen blire en lång duuuch!
Igår skrev jag aldrig pallade inte, var bara hemma, baka med min mamma och hjälpte henne göra en italiensksoppa, asså det finns ingen godare soppa!
Sen hade vi våra grannar här en stund sen kolla jag på the last song, åhhh så bäst film!
jaja hoppas ni hade en bra söndag, och nu en bra måndag ;) det har ja haft iaf!

Tummen upp för mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback