chris brown, ee kär i han förfan

Hej på er, hemma nu, äntligen är sjukt trött så ska sätta mig och kolla på twilight blir första filmen har fått låna filmen av grannen, så nu blir det filmmys med syster! idag var vi i stan jag fick med mig en kort ärmand tröja med ett hål i ryggen skit snyyyygg! en blå tunika skitfin som jag hade tänkt ha på nyårsafton, sen fick jag med mig en skjorta shit har blivit helt fast vid skjortor, och en fin tjocktröja, älskar verkligen att shoppa får en på så mycket bättre humör, nej nu ska jag sätta mig framför tvn med min mysiga flismorgonrock eller vad det heter haha. Juste vi åt i stan vid kungshallarna så beställde vi kinamat, jag  säger bara aldrig mer, så sjukt äckligt, uuusch! Vart besviken men tur så har mami gjort god mat när man kommer hem :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback