Att gråta betyder inte att du är svag, utan att du har varit stark för länge

Hej, nu är jag hemma, fett trött, har städat min garderob och fixat och så, fick massa nya kläder av min syster igår, vissa kläder har hon inte ens advänt, men jag blev happy! Dagen gick bra i skolan, förutom att jag fått reda på att nån har hackat sig in på mitt konto först i fredags så var de nån som var inne och skrev till en på min facebook sen så hade dom lagt ut en bild på mig så jag bydde kod, sen lyckades dom byta tilllbaka.. så nu har dom tagit bort vissa personer från min facebook-.- ffattar inte hur man orkar ens.. så omoget! Ahh aja. har bytt kod om det händer igen kommer jag fan polisanmäla skiten!
annars har min dag vart helt okej, ska lägga mig och kolla på tv till syster kommer hem, hihi!
hoppas ni haft en bra dag!

Bild på mig från i lördags!

jag och min prins!

jag igår med en av tröjorna jag fick av min syster!

me today!hade på mig en tröja som jag fick av henne man ser den inte så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback