inte haft internet!

Omg har inte haft internet på tusen år känns det som, mitt intenet har inte funkat därför har jag ej bloggat och dagarna innan då dom inte funka så har jag vart med ellinor, iaf berättar lite korfattat om mina dagar. Har vart med Ellinor en hel del, vi har så sjukt kul tillsammans! Vi var ju här hemma själva, tills på onsdagen då hon åkte till Öland hon kommer hem imorgon. Annars har jag vart med Lisa badat i Grisllinge med henne, och sovit över hos henne badat i hennes pool. vart hemma haft massa gäster chillat sovit njutit som vanligt! Har levt utan internet vilket har vart ganska skönt på ett sätt. Men nu är jag tillbaka hehe!
Slänger in lite bilder :D nej det gör jag inte, haha internet är så cp segt. så det få bli imorgon eller ngt :D
Så härligt låt! Äkta sommarlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback