tröttis!

Hello gott folk! Just nu sitter jag på min mac data som jag fick idag, hihi överlycklig. Igår sluta min data funka, gick inte att ansluta till internet, så sasse har den och håller på att fixa massa grejer, den är inte klar än så fick den här som en räddning som tur är :)
Idag har det vart en bra dag, kom till skolan börja klockan tio, då fick vi en uppgift vi skrev ett brev om oss själva. idag har jag typ vart på skratthumör okej det är jag alltid haha! men idag extra mycket :)
sen så höll vi på med tidigar man skulle ta ut massa utrikes artiklar och så har vart en chilldag, sluta iaf vid två :)
Kom hem var helt döööd när jag kom hem, satte mig och läste men somna så fort jag satte mig och kolla på tv eller somna haha!
jaja ska äta middag snart! sen måste jag fixa med datan ladda ner lite grejer :)
pööss
dagens facelook, tog den nyss, ser kaosad ut :D men nu blir det nog lite mer bilder på outfit osv eftersom att jag har datan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback