suuuupernova!

Hejsan alla glada :D
Idag så var jag på ung med Ellinor, vi träffa Ali och hans kusin, vi gick runt med dom träffa massa folk där :)
Sen lite senare var det musik på scenen så jag och Ellinor stog och fucka ur haha, vi dansa som galningar!
Jag vakna vid halv elva, ställde klockan.. fixa mig chilla sådära, gick till brunn kom hem till Ellinor sen åkte vi mot stan och var där runt tre halv tre kanske :)
Kom hem nyss iaf :) Ska byta till pyjamas och lägga mig under täcket och chilla en stund framför datan :D
Somna dock vi tre igår, dock för att nåra personer håller mig vaken, så då vill man ej gå och lägga sig :)
Jag och min fina Ellinor idag på kungsan. Man vi värsta tatuerningen, haha fett ball!
Fett gullig låååt, det får bli dagens låt helklart :DHar gått och nynnat på den hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback