omg hösten e påväg hah och skolan börjar om en veckaa gaah tiden går snabbt!

yoyo people, kom hem för en liten stund sen, satte mig vid datan på en gång håller på att ladda ner en film som jag ska kolla på lite senare myys :)
Igår var ju jag och ELlinor hemma själva vi fixa oss sen gick vi hem till Brandon där massa var vi åt sen åt vi efterrätt glass med fruktsallad sen senare drack vi te, sen så stanna jag, Melina, Ellinor och Michael kvar vi satt och kolla på film aaaas lång film haha! Sen gick vi hem. kom hem vid halv tre somna halv fyra, vakna halv tolv, chilla hos papi kolla på high school musical 2 och åt as god mat sen drog jag och ellinor och nu e  jag hemma skönt faktiskt :)
Ikväll blir det film och mys :)
åhh den här låten e så bra, äkta sommarlåt, men nu börjar det kännas att hösten e påväg mysigt men vill ha mer sommar! Buhu jaja det e mysigt måste se det positivt, den här sommaren shiiit mycket minnen har jag asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback