Mys med bästa ellinor själv hemma hos mig :D

Hejsan sitter och chillar hemma hos med mig ellinor vi är själva hemma :D
Jag har inte skrivit sen i fredags kväll tror jag iaf i lördags var jag hemma hos ellinor sen åkte jag, Ellinor och Emma till stan och träffa husse och adam och chilla sen åkte vi hem till Ellinor åt middag och chilla, sen igår var vi och bada med paulina och hennes familj på stora sand, vi åkte hem vid fem till ellinor sen kom paulina och hennes familj hem till Ellinor i åt middag och efterätt sen gick jag och ellinor hem till mig runt tolv haha fett sent men vi gick och snacka i luren och så, kom hem till mig chilla en stund somna runt tre, vakna av att katten höll på och leka haha och sen ringde ellinors mamma och sa att vi skulle upp vi skynda oss hon hämta oss sen drog vi till storasand låg där i tre timmar tills det blev molnigt så vi åkte hem till ellinor och fixa oss sen åkte jag ellinor och hennes mamma till stan vi gick runt där kolla läger på pridefestivalen haha! Jaja sen åkte vi hem till mig, var ensam igår och idag, mamma och sasse har åkt i väg kommer hem imorgon, syster är med pojkvännen på öland och bror min är hos sin faster så Ellinor ger mig sällskap.
vi har typ precis ätit tacos som jag gjorde haha svär åt som en GRIIIIS! sen har vi köpt chips och dipp och choklad och godis mums! fast de får bli lite senare :D
bilder kommer imorgon chaoo

Kommentarer
Postat av: Drottning! <3

suuuperfin blogg! jättesöt tjej (:



besök gärna min blogg;

www.edrottning.blogg.se

2011-08-05 @ 16:24:27
URL: http://edrottning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback