jag och Nathalie är bäst på minigolf, yyhh!

Helluu, kom hem för ett tag sen, sitter och äter sallad :) Igår somna jag halv två hah, fett sent, men vakna runt sju, fixa mig, var helt död, ddet har jag vart hela dagen tills när jag kom hem, nu e jag piggare :D
Idag iaf mötte vi min klass i gustavsberg centrum klockan tio och tog bussen till siggesta där vi spela minigolf, haha ganska kul faktiskt :)
sen åkte vi med bussen hem,dock tog det hundra år för bussarna att komma såg vi fick vänta as länge, skulle slutat vid ett egentligen men var inte i siggesta förns halv tolv så vi hann spela en timme typ, sen tog vi bussen tillbaka!
Jaja ska lägga mig och läsa en stund, har nästan läst färdigt asyl! as grym!
Pussar.

Såhär ser man ut idag, ett par ljusa jeans och röda converse till det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback