hos papi

Heeellu! E hos pappa nu med Ellinor, vi kom hit igår, vi åkte först till brandon och var där för att alla skulle vara där, men sen blev det ändrat så vi åkte hem till mig och åt, sen så satt vi bara och snacka sen senare träffade jag och Ellinor michael vi gick runt ute var hemma hos mig och chilla sen satt vi bara och snacka med sofia på kvällen om allt möjligt, vakna vid elva typ har ätit frukost och chillat ellinor står i duschen och jag sitter vid datan och har hög musik. vi e hemma själva, pappa spelar fotboll sofia och resten e på bio :) senare ska vi alla hem till brandon och äta middag sen vet jag ej vad som händer :D men nu ska jag börja fixa mig vi hörs! :)
Nu ska jag bomba med bilder hehe:D
Jag och min ögonsten igår ute på gården <3
igårkväll haha joshua köpte nån laserlampa :D
Joshua och michael igår !
brudarna när vi stog i kön till Don omar :)
såhär såg jag ut när vi skullle annexet globen :D för att se kungen don omar<3
Jag och Ellinor inne på lindex haha häromdagen :D
Peace out bre! haha driver
Nån dag när jg var hos ellie vi åt melon :D
stan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback