Godmorgon!

Hellu my little friends! Vakna nyss :) Igår så hade vi en asbra idag i skolan, vi hade kick off dag, eftersom att doktus har börjar i g2 och alla ettorna är ju nya, så dom hade delat in alla i grupper som tur hade jag Nathalie med mig och som tur var. Sen fick gruppen gå på åtta olika stationer, där man fick göra lite olika aktiviteter, jätte nice faktiskt :D
Sluta klockan två hämta para på mamis jobb, sen åkte jag och mötte Ellinor i stan vid halv fem typ, vi åkte till heron city och åt middag, det blev kinamat, aasgoooott! sen så träffa vi några som vi var med på the voice vi hade grymt kul vid 20.40 börja våran film vi såg filmen jag saknar dig. den va grymt bra, rekomenderar den starkt! sen åkte vi hem kom hem till pappa vi chilla bara hemma jag snacka med Mikael ni vet han från båten när vi skulle till Riga. Vi låg och snacka från typ halv två till halv sex yeeeah! Men nu ska jag äta frukost peace!

Jag och min ängel nyss!

såhär såg jag ut igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback