Första skoldagen, i g2!

Hellu, är nu hemma från skolan chillsådär :)
Börja nio och sluta halv tolv, as skönt :D går iv i bara engelska och matte, men funderar över hur jag ska göra, tror att jag väljer att plugga upp dom ämnena i bara ett år sen byter jag nästa år till john bauer och börjar då som vanligt, får se hur det blir ska prata med lite lärare och så, men tror att jag ska gå som jag går, nice klass går ju med Nathalie, den här veckan har vi inga lektioner alls :) Imorgon får vi vår mac data oxå jippi! :D
Ja men det känns riktigt bra att börja i ny skola, dock ganska synd att jag fick ig i dom ämnena men skönt att bara kunna plugga dom i ett år sen när jag e säker och känner mig klar så byter jag kanske till john bauer!
Ligger i sängen ska chilla, e lite trött, kanske sätter på en film eller ngt! :)
Hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback