Don omar på torsdag med dom bästa, yeyeyyeye!

Tjaa, har suttit och snackat med Ellinor ett bra tag, yeey hon e hemma i stockholm nu saknat den bruttan!
Idag har jag somsagt var hemma hos Lisa, vi gjorde lucnh satt och spela sims, haha har aldrig spelat det förut men hon visade mig när jag sov över där förra veckan eller jag gjorde en egen familj, sen så satt jag idag med det, eller hon får typ säga vad jag ska göra hela tiden, men det e kul! Sen baka vi kladdkaka, utan smör dock, för att hon inte hade smör hemma, men den blev as god, vi satt och kolla på en dansfilm oxå kommer ej ihåg vad den heter!
Menmen vi hade chill! kom hem runt halv åtta har ätit middag och nu ligger jag i sängen och bara chillar!
Sitter och taggar till don omar konserten på torsdag! Ska dit med Emma, ELlinor och sen kommer Melina och alla andra vara cär wohoo! Fan vad grymt vi kommer ha! yeyeyey!

Kommentarer
Postat av: adam

Anmäl dig och din blogg nu i veckans blogg :) Du kan just nu tävla dej om en plats i mina länkar.. min blogg har runt 200 läsare.. så passa på



http://adamsrum.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-anmal-er-nu.html

2011-08-09 @ 21:22:08
URL: http://adamsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback