chillpill

Ligger i sängen och äter melon, shit e fett med seg. Har bara chillat, åt nudlar, har läst, håller ju på med asyl jag läste ju gömmda förut,men nu andra boken :)
Den e så bra!
Håller på att ladda ner film, men mitt internet e såååå himla segt.
Btw, nån som har några bra filmtips? Skulle vara kul med lite förslag. Juste måste snacka med min faster vill att hon ska tona ner mitt hår nu typ mer brunt nu e det as ljust, men det finns en färg jag vill ha och snyggt om man tonar för sen kommer mina slingor fram oxå :)
Jaja ska snacka med henne!
Ska iaf försöka hålla mig till tonig, för har redan fett slitet hår och jag tänker inte klippa mig, eftersom att jag har lockigt e det as fult med lockigt och kort haha! Jaja nu ska jag äta melon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback