Bra dag!

Godmorgon tänkte jag säga, haha, bara för att jag har typ pyjamas på mig :)
Idag vakna jag vid halv sju, asså va helt död, satt uppe till ett och chatta hihi, knas. Jaja fixa mig tog en lite tidigare buss med min syster, för hon ville att jag skulle åka med henne, och vi går ju i samma skola! hade möte halv nio i en halv timme typ, min lärare Gunn, fråga massa frågor, vad mina mål var och vad jag behöver hjälp med osv. Sen fick jag sluta, alla hade ju olika tider :)
Ja sen så gick jag hem till min mormor var där hela dagen, läste kolla på tv, somna dock en stund, åt middag där hade jätte mysigt :D Sen tog jag bussen till brunn och gick hem, städa mitt rum när jag kom hem och nu har jag precis duschat :D Sådär soft. Nu ska jag sätta på lite musik och fixa lite bussines!

Chile tröjan på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback