Vaaaalborg :D

Tjatja, gaaah vad jag vakna tidigt! Men det blir så jag är van att vakna tidigt till skolan. Aja somna vid tolv igår var så himla trött efter en så rolig dag. Jag, Paulina och Ellinor ska typ börja dansa zamba ska bli riktigt kul faktiskt, vi ska åka till Mölnvik nästa vecka och träna på i en vecka och om vi vill börja får man bara köpa kort :) Åh längtar!
Idag iaf är det valborg, jag och Ellinor ska hem till min pappa, först ska vi grillla tror jag, eller de är vad jag hört sen tar vi dagen som den kommer ;) Vi ska iaf göra dagen gryyym!
Ska ta en buss som går vi tolv så jag kan chilla ett tag ska fixa mig lite senare och fixa allt som ska fixas ;)
Men vi höres!
:
Damn, gamla tider. Jag och Ellinor i åttan. Peem stog för Paulina, Ellinor, Evelinn och Maria. Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback