Grym dag :)

Godkväll mamacitas. Idag har jag varit riktigt trött kan jag säga er, men har ändå haft en sköndag sluta halv fyra men kontsigt nog älskar jag torsdagar, kanske för att vi har rätt tchill lektioner det gillar vi!
Däremot höll jag på att somna på no lektionen vi kolla på film och jag tror aldrig att jag varit så trött på länge, haha kunde knappt ha ögonen öppna. Men som tur är så är våren här, helt underbart!
Aja efter skolan drog jag och Ellinor till stan skulle se om min älskade bikini fanns men nej det gjorde den inte, besviken :( Aja kommer nog hitta många fina bikinis i Spanien :)
Men vi åkte hem direkt efter att ha kollat runt på alla bikbok! kom hem åt satte mig med min novell är fortfarande ej klar buhu men får försöka skicka in den under helgen! Och jag som skulle bli klar idag, men helt seriöst har tappat greppet i skolan åh orkar verkligen inte, men skitsamma jag ska ge gärnet nu och se framåt!
Sitter och dricker te och ska nog lägga mig strax kanske läser en stund, men då blir det att jag är vaken alldeles för länge, menmen skitsamma! Får se hur jag gör! Hörs
Bilden tagen imorse haha störd :)
When a girl is jealous, she´s also afraid. Afraid of not being good enough.

Jennifer Lopez - Waiting For Tonight. Har alltid älskat låten helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback