Känslor

Idag är det dagen då jag tänker tillbaka på gamla tider, på så mycket bra minnen som man bygger upp genom livet. Helt sjukt att man förendras så mycket med tiden, på ett sätt får jag ångest, jag vill vara i den åldern jag är nu, jag vill ha gamla tiderna tillbaka, då det kändes som att jag verkligen hade allt, då allt var perfekt, allt är perfekt nu med men de är på ett helt annat sätt. Jag vill ha tillbaka personer som inte finns hos mig längre jag vill ha dom på samma plats som jag en gång i tiden har haft.
Jag vill kunna känna en känsla av frihet leva livet, det känns inte riktigt som att jag kommer kunna göra det, jag har blivit äldre och måste ta tag i mina saker måste tänka på min framtid, livet handlar inte bara om att leva och njuta utan man måste tänka väldigt mycket, saker man gör går fel, men får börja om och försöka göra satt allt går åt den rätta vägen. Allt handlar nog om att jag jämnför mig själv med andra, jag sänker mitt självförtroende för lågt jag sätter mig själv i en för jobbigt situation jag kan inte tänka på att jag är bra som jag är och att de faktiskt finns folk som gillar och älskar mig för den jag är, det är något jag borde tänka på, livet kan inte alltid vara lätt, men det handlar om att kämpa sig igenom dom jobbiga situationerna, det handlar om att bara vara säg själv och göra sitt bästa, folk har försvunnit ur mitt liv, men om jag tänker efter är det inget jag har gjort fel? Jag har alldeles för mycket frågor utan svar som gör satt  jag inte kan gå vidare med en del saker i livet.
Jag saknar mitt liv som jag än gång hade, jag vill spola tillbaka och leva om allt, göra om saker som gick fel.. Visst man ska aldrig kolla bakot men jag vill bygga upp mitt liv igen, jag vill kunna stå på mina fötter klara mig själv och vara stolt över mig själv och att andra också ska vara det!
What matters most is how you see yourself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback