Underbart att våren är här loooove it!

Hej gullisar :) Var ett tag sen man blogga, men har ej haft tid, i fredags hade vi vanlig skoldag, nationella prov i engelska gick som det gick! Sen åkte jag och Ellinor in till stan och köpte biljetterna till club glamour som är nu på lördag lääängtar! Sen mötte vi Fadde och Husse och gick runt sen åkte jag mot Tumba där vi åt tacos, Paulina och Micke var där, så vi satt och snacka en stund sen så kolla vi på big brother sen somna jag, sen i lördags åkte vi in till stan en snabbis, åkte och åt lunch på ikea kom hem fixa oss sen drog vi iväg på 50års fest hos sofias brors tjejs syster typ, så vi var där en stund sen vidare åkte vi till min kusin Nataly som fyllde 18 år förra veckan så vi hade överasskningsfest, var massor med folk och hade skitkul, kom hem runt halv fyra decka på en gång, igår var vi hemma chillla åt på donken var ute och gick runt och chilla våren är här! Sen kolla vi på bigbrother och åt våfflor med glass och jorduggbar! Sen vakna jag imorse har haft en vanlig skoldag, hade favvolektionen hemkunskap gjorde prioger jobba med Maria och Emelie fan vi är grymma, sen vid ett drog jag till gurra mötte mami vi drog til danderyd sjukus för att ha möte om utredning pallar inte snacka om det här, men utredningen kommer att fortsätta..
Aja jag och mamma gick runt i stan en stund åt på texmex tog en natcho tallrik kom nyss hem ska göra färdigt so arbetet sen sova, är as trött, hhöööörs :)
Jag och min älskade kusin Claudia, som också precis fyllt 18! Tack för att du finns min ängel!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback