Tränaträna love iiit!

Hejsan, har haft en riktigt nice dag, har vart i skolan som vanligt hade möte på morgonen, gick bättre en vad jag trodde! Jag är stolt hihi :) Sen hade jag vanlig skoldag, blev piss mat, vilket som har vart hela veckan blää.
Sluta halv fyra drog hem åt en macka drog till brunn igen mötte Ellinor och Paulina :) Vi joggade först halva vägen till södersved från Ellinor, kanske tar 25 minuter vi gick dock emellan åt sen så jogga vi tillbaka då gick Paulina hem, sen fortsatte jag och Ellinor ner till dyviken sen upp igen, sen gick vi ända till återvall och hon gick hemåt, vad skit nice vi gick och lyssna på musik och bara snacka om allt möjligt :) Sen kom jag hem vid kanske sju eller ngt duscha åt  gjorde färdigt ett bildarbete, sen har jag bara packat och sånt, har jätteont i magen också :( annars har jag suttit och snackat med Ellinor en stund, men nu ska jag nog packa ner mig själv i sängen ska bara dricka upp mitt te,hinner nog skriva imorgon bitti, kyssen!


Yayy imorgon får jag träffa min älskade Liam, såå söööt min prins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback