Till the world ends

Hello my friends, ligger i sängen tchillar. Imorgon börjar jag halv tolv fyfan vad skönt har ingen so, men funderar på att komma lite tidigare så jag kan plugga lite där, sen efter skolan är planerna att dra in till stan med min Maria. Jag ska köpa min älskade tröja och vi ska typ äta kinamat. Idag kom jag hem från skolan vid två först imorse var jag hos doktorn kolla magen och tog prov osv, sen kom till skolan hade bild lucnh sen fick vi veta att vi inte hade engelska så jag körde typ king med alla sen satt vi ute och bara chilla i solen sen tog jag bussen hem sen drog jag och Ellinor in till stan med halv fem bussen sen köpte Ellinor jeans och vi gick runt och åt glass och bara chilla sen tog vi bussen till brunn och gick därifrån hem till mig. Och nu äntligen ligger jag i sängen ska stänga av och sova ut aaah! Godnatt!


Today!


Har sjungt på låten exakt hela dagen, den är riktigt bra, tjejen har alltid vart grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback