The wave 2011 <3

Hej på er :) sitter hemma med min kusin Linnea! Igår hade jag en grym kväll vi kom dit vid sju mötte Fadde och alla hans kompisar sen drog vi mot fryshuset där vi stog i kö i två timmar. Först när vi kom dit var det inte alls mycket folk men vi hade tydligen missupfattat allt för i trodde att det skulle börja vid sju men det börja nio, så vi fick stå i kö och vänta i två timmar, men dom timmarna gick väldigt snabbt, vi stog och skratta lyssna på musik tog bilder osv. Sen börja vi dansa och fyfan vad kul vi hade! sen hämta Ellinors mamma oss vid ett och vi kom hem runt två, då vi åt och vi somna halv fyra. Och imorse vakna vi runt elva fixa oss drog till stan mötte Fadde och alla sen skulle vi spela fotboll men fotbollsplanen var upptagen så vi gick till forum gick runt och skratta sen nu ska min kusin sova här :) Vi har precis ätit middag och så. Men hare bäst!

Bilder kommer senare maybe :)


Bild från i fredags i skolan tog as många bilder eller Maria tog på mig :)

                      
                             Riktig sommarlåt! FÅr massor av gamla minnen och den kom även igår på the wave! Saknar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback