Stanstanstan hela veckan i like it!

Hello my redaers! Allt bra? Med mig är det as bra förutom att nu har jag börjat hosta fett mkt :( Aja, annars är det bra, igår var jag i stan, jag köpte tre tröjor en bh eller asså det är en slags bh visar bilder senare :) köpte två örhengen och ett läppglans jag är faktiskt super nöjd!
Iaf jag och Ellinor åt lucnh på sandys vi dela på en pasta sallad as gott sen åkte vi mot Gustavsberg mötte Maria åt kebab sen mot Maria Ellinor slagga också över as nice, vi satt framför datan garva ihjäl oss somna halv fyra vakna halv tio, fixa mig drog mot bussen med Ellinor, Maria hoppa av i brunn för att hämta sina koss lurar som hon glömt hos Ellinor och jag och Ellinor fortsatte in mot stan tog hål i örat där uppe skitifint! Visar bilder sen :)
Men sen gick vi runt i stan idag, träffa Husse åt glass och bara chilla, nu sitter jag med Paulina och Linnea och lyssnar på musik snart ska vi äta middag, det blir grillat, MUUUUMS höörs
Min chris brown <3333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback