Söndag :( måste plugga och jag vill utomlands nu!

Ligger i sängen hemma hos Maria, igår så var vi ju i stan, och jag köpte min älskade bikini, dock så inte ja inte storlek 36 den jag hade kollat på i fredags när jag och Maria var i stan, men dom sa i affären att dom bikinina inte fanns så många av pga att jätte många köpter såna. så det fick blo storlek 38 ist :) sen gick vi runt och leta i hundra olika hm ifall jag hitta rätt storlek i jeansen som ja ville ha, sen hitta jag också världens snyggaste linne skitfint! men sen drog vi till gurra köpte chips godis och sånt, sen drog vi hem till maria och åt tacos as gptt verkligen! haha två dagar i rad, sen kolla vi på värdlens dåligaste film. men sen så låg vi och snacka och somna runt halv två typ och vakna halv tio heh :)
Nu ska jag äta frukost peace!




 bilder från igår visa kläderna sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback