Skönt att ha arbeten gjort!

hellu, kom hem för ett tag sen har vart hela långa dagen hos min kära mormor och umgåtts med henne, vi har ätit glass, pluggat snackat och ja haft trevligt! Hon är bäst!
Annars åkte därifrån med en buss  som gick 17.48 och gcik hem från brunn skit snabbt höll på att döö, har aldrig haft så mycket träningsverk men jag mååår mycket bättre när jag rör på mig! Och min mage mår också grymt mycket bättre eftersom att jag har känslig mage!
Kom hem duscha och nu sitter jag och dricker saft ska göra färdigt min novell sen lägga mig och lääääsa!
chao readers!

Throughout my life, i have always been afraid of loosing the people i love.
But then, sometimes i wonder, is there anyone out there afraid of loosing me?

                       
                Shiit låten asså  börjar fan böla varje gång jag hör den, sommar 2009 ta mig tillbaka dagarna jag aldrig glömmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback