påskafton <3

Fan vad tidigt jag vaknar!? :O Bara för att solen lyser in i mitt rum, men det är väl lika bra att gå upp det är skönt att ha en hel dag framför sig!
Igårkväll hade vi mysigt var där sen fyra då vi satt ute på altanen och bara snacka och hade trevligt :)
sen vid elva kom vi hem, då snacka ja i luren en stund, sen somna jag, men det är så jobbigt för jag sover  alltid på höger sida där jag nyss tagit hål och det gör sjukt ont! Menmen lär väl gå över snart hoppas jag haha :)
Nej nu ska jag hoppa in i duschen packa lite kläder för att sedan dra mig till Tumba med Ellinor där vi ska grilla med familjen typ, det är min påskafton slänger in en bild sen på hur jag ser ut sen!
jag och syster yster <3
Jag och fina kusin Linnea <3
'
Bästa gammelmormor och kusinen Elvis <3
Elvis och me <3
Elvis och mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback