Ont i halsen

Godmorgon sötisar! Har inte sovit så bra låg och snacka i luren igår till halv ett sen somna jag, vakna vid fem av att jag hade sjuuukt ont i halsen försökte somna om, men gick ej så bra, gick upp vid nio tog en varm dusch och nu sitter jag och dricker ett stort glas te med honung.. Hoppas att jag ej blir sjuk :(
Idag ska jag iaflla in till Stan me  Ellinor jag ska köpa kläder whio som jag lägntat får bli lite sommarkläder :)
Sen ikväll slaggar jag hos Maria Ha en bra dag kyssen!
Jag och min galna brud i stan i fredags!


Kommentarer
Postat av: The Swedish Cody Source

Spana in den svenska bloggen om det australiensiska stjärnskottet Cody Simpson! Hans musik spelas världen över just nu, och han befinner sig på turné med Greyson Chance... Han jämförs ofta med Justin Bieber, vad tycker du? Besök oss & kommentera!

2011-04-20 @ 15:41:58
URL: http://aboutcodysimpson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback