no life

Har du blivit dumpad? Yess
Har du blivit slagen allvarligt? Nej
Tar du droger? Nää fin flicka
Har du pussat en tjej? kinden
Hatar du någon? Nä inte hatar
Har du snusat eller rökt? japp
Älskar du någon? Alla som står mig nära
Har några av dina vänner svikit dig? Yessör
Har du djur? en skölpadda
Har du legat brevid en tjej i sängen? jarå
Hatar du dig själv? Nobody is perfect
Har du en gris? Nee
Har du en plattång? Absolut
Har du en bror? ja, mina två <3
Har du sjukt bra humor? Ja, FÖR bra
Gillar du att stå i duschen flera timmar? på vintern JA
Har du skilda föräldrar? Yess
Har du sagt bög till en kille? arå
Har du sagt fitta till en tjej? mm
Har du fuskat? det kan man säga
Har du en teve på ditt rum? aa, kollar aldrig
Har du en syster? yeeah<3
Gillar du att fota? aa mig själv ego :)
Har du sett dig själv brinna? mitt hår :O
Hjälper du dina vänner? ja försöker, mår dom bra mår jag bra
Gillar du tacos? ÄLSKAR
Har du dansat? ja varje dag, står framför spegeln och dansar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nope
Kan du stå framför spegeln i timmar om du får? Klart
Har du ätit sniglar? aa fast nä
Äger du en locktång? har lockigt hår så nej
Gillar du att tugga tuggummi? love it
Borstar du tänderna varje morron och kväll? aa, nåra gånger händer väl det att man missar på kvällarna
Gillar du kläder? LÄÄÄTT
Hatar du falska vänner? Jaaa :(
Gillar du räkna matte? verkligen inte
Har du gråtit inför en vän? såklart det är där som trösten finns
Kan du sjunga? Kan kan jag, men inte dirket bra
Äger du vad du vill? Nej många saker jag önskar att jag hade
Är du förvirrad? ibland
Har du mer än 6 par byxor? japp
Har du förlorat en vän? ja, saknar!
Gillar du att shoppa? ja OM
Har du varit i Paris? nää
Gillar du spindlar? absolut inte 
Klarar du dig själv? jarå
Har du lagat mat? yeah 
Är du klantig? snubblar på min egen skugga
Har du mer än 20 låtar på din data?jaaaa!
Sminkar du dej innan skolan? oja
Har du träffat en kändis? Rihanna typ okej inte träffaat men sätt
Har du mer än 7 par nagelack? yeeeh
Har du busringt? hah alltid
Har du en vän som skiter i dig? kallar inte det än vän
Har du velat göra saker men vågar inte? jaoo
Sover du med nått gosedjur? neee
Har du åkt nånstans utan att du får? jarå
Har du tältat? klart
Har du bränt dig? mm
Har du lekt med levande ljus? alltid
Skäms du ibland? ja det gör alla nån gång
Gillar du hip hop/rap musik? beror på
Är du på sista frågan nu? är jag nää?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback