Min dag!

Hello mamacitas! Här är allt bra, önskar att det var sommarlov nu vet inte hur mycket jag sagt det, men jag orkar inte med allt plugg just nu :/ Men det är bara bita ihop om ett tag ligger jag på¨stranden och steker och blir brun och fin sen och då har man också ett helt sommarlov att se framemot! Så det är bara slita sig igenom skiten!
Annars har dagen vart bra, vakna inte på så bra humör kände att jag bara inte orkade skolan och allt skit, men kom upp sen vart ju vädret toppen! fick också sluta ett, skulle egentligen slutat två men läraren var typ sjuk, så kom hem chilla en liten stund och yougurt och sen sprang jag ut och jogga yeeah, känner mig fett duktigt (y) kom hem satt och plugga och nu har jag precis ätit middag åt som en griiis! Nu ska jag plugga till musik funderar på att stänga av datan för annars blir det att jag kollar facebook sen sitter jag där och lämnar över plugget till nån annan dag, men nej nu är det ändrig!
Älskar låten så jävla starkt!! Hon är sååå tuuuung!

Kommentarer
Postat av: esra

http://eessrraa.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html#comment

Var med på dagens blogg.

Tävlingen avslutas klockan 23.00.

Om du kommenterar många gånger att du är med destå större chans har du.

2011-04-04 @ 19:17:58
URL: http://eessrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback