Lördagar är mysiga :)

Hejsan, sitter hemma och dunkar mohombis låtar, han är min favorit just nu! loooove!
Aja vakna halv elva, fett skönt, sovde som en prinsessa inatt, prinsen fattas, haha nejdå:)
Nej men vakna duscha och fixa mig har precis ätit frukost, ska ta en buss som går 14.15 till nacka, där ska jag köpa min nya älskade bikini, sen köpte jag ett par jeanstagihts i måndags, som jag nu vill byta till ett par jeans som jag såg igår, jag lovar jag dog när jag såg dom, hoppas bara att jag får byta,sen ska vi trolitvis möta Linus i gurra och handla chips eller aa nått, sen ska vi hem till Maria och vi ska sova hos Maria så det ska bli mysigt! Hörs, ha en bra lördag!
Fffaaaceloook today ;)
åhåå mohombis låtar påminner om sommar!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jätte vacker bild! du ser så naturlig ut :) jätte fint!

2011-04-02 @ 22:07:02
URL: http://beeccss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback