Grym helg i Tumba jao haha!

Shooo alla! Sitter här hemma med ansiktsmask och målar naglarna eller nu låter ja det torka ska göra franksmanikyr :)
Är jätteseg idag faktiskt. Har iaf haft en grym helg, jag och Ellinor åkte ju till papi i lördags där vi grilla med hela släkten as nice :D Sen senare på kvällen kom alla hem till oss och vi satt och snacka i rummet och sånt, sen igår var det ju menningen att vi skulle hem men palla ej åka till tråkiga Ingarö så vi stanna kvar, vi åkte till Sofias mormor och åt mat och chilla sen var vi hemma var ute en stund sen satt jag och Ellinor och snacka i luren med olika folk och kolla på tv och tog det tchill sen idag åkte vi bara med till Hallunda en stund min pappa spela match, men vi var bara där en halv timme och kom hem för ett tag sen, ska bara ta det lugnt idag bara chilla plugga, och lägga mig rätt tidigt är grymt trött men har haft en riktigt bra helg! :D
Jag i fredags :)
Helgens låååååt! Looove it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback