Give me everything tonight

Sitter och lyssnar på musik och tänker på massa olika grejer, har känt mig på konstigt humör sen iförrigår, fattar inte vad som händer, jag är inte ledsen eller så, utan det är bara något som känns fel. Aja imorgon skola, känns inte jobbigt alls, skönt att komma tillbaka på ett sätt faktiskt även hur mycket jag behöver komma iväg en stund, men nu är det bara ge gärnet somsagt en månad kvar sen är jag i paradiset, i can`t wait.
Imorgon efter skolan är inget planerat antar att jag ska hem plugga, och jogga, har ej pallat jogga på lovet, men känner att jag ska sätta igång med det imorgon, känner mig på bättre humör då. Aja ska sitta vid datan en stund, sen blire sova! Natti!
Den ända saken man kan ångra i livet, är chansen man inte tog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback