Fredagar bästa dagen på veckan helt klart!

Hejsan gullisar! Berättar om min dag snabbt, dagen rulla på i skolan, hade vanliga lektioner, sluta vanlig tid 15.40 drog till stan med Maria vi köpte present till Nathalie två par örhengen och en navel piercing till mig :) Och jag hitta världens finaste bikni åhh är het kär och ett par sjuuukt snygga jeans, ska beställa det på måndag :D
Aja annars så tog jag och Maria en varsin paj från donken och satt och snacka lite, sen möttte vi upp nathalie och Alla folk, vi åkte hem mot Nathalie där vi åt tacos, sjöng singstar, sen hämta Marias pappa oss och skjussa hem mig :) Och nu ska jag ladda ner lite nya låtar, har hittat massa bra mohombi låtar!
Men hörs!


Den här bilden är tagen för exakt ett år sen förra året den första april!

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback