Fredagar är bäst plus ett helt påsklov framför mig! Inget kan bli bättre!

Godmorgon, har nyss fixat mig, fick inte sova så länge min bror kom in och väckte mig typ 25 gånger, aja snart är det helg och en veckas påsklov framför mig åh underbart!
Sitter iaf i soffan och dricker te ska börja med novellen enligt mig skulle den bli klar idag, men min lärare måste rätta så jag får skicka den på söndag när jag renskrivit på datan.
Ja känns som är riktigt bra dag, är på bra humör och solen skiner och allt är tipptopp kan det bli bättre?NEJ! :D
Inte långt kvar tills vi åker till Spanien, bästa!
ska gå till skolan så går vid tio :)
Men vi hörs ha en bra fredag!
Yeaa så ser man ut idag då, ska ha mina vita converse idag yee :D
Lyssnar på låten på mtv haha, älskar den lika mycket nu som då, helt klart min favorit Rihanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback