Be with you

Hejsan bloggade aldrig igår men hann ej, i söndags sov ju min kusin hemma hos mig, sen på morgonen drog jag till Ellinor när man kusin drog hem, vi sola hos Ellinor sen gick jag Emma och Ellinor hem till mig för att jag glömde min lur hemma så vi gick hem höll på att dö av värme sen tog i bussen in till stan och mötte Husse, där vi gick runt och åt tacos och köpte glass och chilla på kungsträdgården, sen drog vi hem till mig hämta sov kläder osv sen gick vi hem till Ellinor sovde över där inatt, vakna imorse fixa oss drog till stan åt kinamat mötte Fadde och Husse och gick runt tror jag aldrig garvat så mycket som jag gjorde igår och idag haha fyfan vad jag älskar att garva, nu kom jag nyss hem, ska bara chilla, lägga mig tidigt :)
Sätter nog på en film eller något, men nu ska jag göra lite te :) hööörs


Jag gör allt för att få veta, när jag vet gör jag allt för att glömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback