Bästa dageeeeen! Lovelovelove

Neeeej detta suger ååh jag hade skrivit värsta texten så råkar jag radera hela skiten åhå!!!
Aja skriver lite kort om min dag hade temadag dansa zumba så fuckat kuuuuul! Åh vill börja dansa igen, vi dansa alla latinskadanser och jag svettades som en griiis! men hade gyrymt kul, sluta klockan ett drog till nacka en snabbis sen vidare till stan gick runt där med Ellinor vi åt pastasallad på sandys godaste! Gick runt köpte lite grejer visar bilder :)
Sen mötte vi husse gick runt med han, jag och ELlinor åkte hem vid sju sen gick vi från brunn hem till mig sen lämna jag henne vi bussen, och kom hem för en stund sedan, ska chilla ett tag lyssna på musik chatta lite sen soooova! Är trött! Men hööörs :)
Vita tygskor love till dom :)
Nagelack! Färgen döööödar älskar rosa!
Och en till sån här bh eller vad man ska säga att det är, köpte en förra veckan fast en blå, love them! :D
Det var allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback