summer time!

Hellu, jag sitter hemma nu och bara chillar! Jag kom hem runt fem och då har ja typ ätit och tagit det lungt bara. Måla precis mina naglar haah har typ börjat göra det varje dag:P Mamma kom hem med flippflopp men dom var för små så hon ska kööpa nya:D Men iaf snart kommer mammas kompis Petra och hennes lilla bebis willem har aldrig sätt han.eftersom han är jju bara nåra månader.
men nu ska jag tagga tror inte att jag skriver mer men ha en bra kväll skriver mer imorgon bitti chao!:)


jag i tisdags kväll :P


En till bild på mig:) från samma dag :P

Kommentarer
Postat av: Mariasz

Fina bilder gumman som lilla jag tagit (a) Hahah hade askul med er idag o med dig fan den här veckan! =D <3

2010-06-25 @ 00:18:33
Postat av: Evelinn

Hehe tack hjärtis! AA hade fan sjukt kul fast det har vi ju alltid!:D BIG LOVE!<3

2010-06-25 @ 23:57:52
URL: http://evelinnaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback