Sommartider!

Hejsan, har nästan precis kommit hem, har också precis duschat en snabbis. Har vart på stranden nästan precis hela dagen kom dit vid halv tolv och sen låg vi där till halv fyra och sen gick jag hem igen, men det vart för varmt så jag och Felicia gick till stranden igen då min familj kom och hennes familj kom vi skulle städa iordning stranden sen bada vi och grilla så det var mysigt! Men det har blåst sjukt mycket på stranden idag så det var ganska jobbigt. Men annars har det var as bra väder i love it! Älskar verkligen sommaren man kan göra så mycket saker även fast man har tråkigt kan man hitta på så mycket(y) Men iaf nu ska jag väl bara ta det lugnt och senare kanske jag kollar på en film eller nått sånt men jag tror inte jag hör av mig senare så det här är sista inlägget för idag laddar upp en bild och en låt;) Men annars så säger jag godnatt så hörs vi imorgon ha en bra kväll. Kisses!



Jag och Ebba förra året på skarasommarland, fyfan vad vi måste göra om de, hade sjukt kul ett minne för livet!



Känns som att sommaren är här, älskar allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback