mariasz och Evvesz- vi äter som grisar

Hejsan har precis nästan kommit in. vi hade ju gjort kladdkaka som vi åt as gott sen senare gick vi till Emelie för hon skulle byta till byxor så vi va där en stund sen senare så hade inte vi så mycket att göra så vi planera för att gå från idalen till brunn men emelie orka inte följa med, så jag och Maria börja gå ssen nör vi va framme vi återvall ringde hennes mamma oss och sa att vi var tvungna att gå hem igen för att dom skulle hämta marias lillasyster och dom kunde inte lämna marias hund själv. Men vi gick hem till mig för att senare ta tio över tio bussen men vi pallade inte sitta och vänta.. Så vi gick hem med linne och shorts och det var as kallt sen så vart jag dö hungrig så det var bara för oss att gå i typ två timmar till och nu äntligen sitter jag i marias säng och dricker te och vi har precis ätit och jag svär jag åt som en gris.Haha har aldrig vart så hungrig menmen är man evelinn så är man. Men nu ska jag sitta och prata med maria en stund skriver inte mer idag fär jag lär ju somna strax hare bra!:Doch godnatt


jag och Maria igår kväll ;)


summertime!! idag på stranden ;D
såå pallar inte ladda mer bilder, hejdå är typ halv död XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback