Maria och Evelinn in the house!

Hejsan, har precis kommit in till Maria kom hem till henne idag vid halv två då vi drog och bada i kärringviken där hon bor. så vi låg där till 5 typ och tog massa bildder och låg och sola och bada. Sen senare drog vi till gustavsberg och köpte godis och chips sen så åkte vi hem till henne och åt sen har vi vart ute tills nu och tagit bilder och vart med hennes kille, Linus sen gick jag och maria värsta långa pomenaden haha och typ gick och snacka och nu ska vi väl typ lägga och strax och snacka ännu mer men skriver mer imorgon när jag vaknar. Puss och godnatt. laddar upp lite bilder från idag när vi bada :)


jag idag på stranden :P

Haha jag och maria rulla in oss i sanden:)



Älskar dig maria! Aa finns mycket mer bilder men laddar upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback