Godmorgon!

Tjoho! Igår gick jag och la mig vid halv tolv och somna nästan på en gång så trött var jag, sen vakna jag och Linnea av att Paulina min syster kom in och väckte oss. Nu ska vi strax äta frukosr sen ska vi dra i väg och bada och Felicia hänger med så och min moster och min andra kusin Meliwin. VI ska bada i södersved så jag lär ju komma hem ikväll elller ngt men jag skriver mer då ha en mysig dag, pussar!



Jag och Maria förra sommaren, fan vad jag saknar.
Idag åker maria till finland och är där i en och en halv vecka ha det bäst så ses vi när du kommer hem mitt hjärta!
Låten som jag och maria lyssna på förra året när vi tog bilden!









Kommentarer
Postat av: Linnea<3

Haha det ser ut som att du tar henne mellan benen;)

Puss och kram<3

2010-06-28 @ 19:52:17
URL: http://thecraazygirl.blogg.se/
Postat av: Evelinn

Hahha aa det gör de ju fan:O tänkte ej på det :P puss kusse<3

2010-06-28 @ 21:05:08
URL: http://evelinnadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback