Chillar!

Hellu, har inte skrivit på ett tag men har haft så mycket saker att göra, iallfall på kvällen då jag va hos lisa på torsdagen så sov jag över där och vi hade roligt som vanligt vi kolla på rosa the movie. Wille som är med i filmen är så grymt snygg! Aja sen så på fredagen hade vi tänkt att bada igen men som vanligt regna det. Så vi Planera att åka in till stan istället det vart bara jag och Lisa iallafall jag köpte en jätte snygg tröja från gina tricot kan lägga upp hur den ser ut lite senare, sen köpte jag ett par vita skor ser prcis ut som coverse skor, sen köpte jag ett par örhengen. Iafllal på kvällen så åt jag och lisa i stan, vi åt kina mat i love it! sen kom maria och vi planera att gå på bio,. Vi såg filmen The last song grymt bra film! sen senare efter vi hade vart där sov jag hos Maria och vi typ kolla på tv och lyssna på musik och skratta somvanligt. Sen på lördagen vakna vi och jag tog en buss hem vid ett tiden och hemma fixa jag mig sen senare så åkte hela familjen till mammas och min lossas pappas kompis som hade 40 års fest. Vi hade sjukt kul vi va uppe nästan hela natten och va med alla! Sen så tog vi taxi hem och jag somna precis när jag kom hem. Sen på söndagen var det bara en lugn dag jag sola precis hela dagen ute och gick och köpte glass med min syster. Sen idag har jag vart i nacka med Belinda och on köpte massa grejer men jag hade inga pengar men hon bjöd mig  på en smoothie:D Sen lite senare va jag med maria. Och jag har också städat mitt rum och rensat massa med grejer:D men nu ska jag chatta och så. Men jag säger godnatt så hörs vi imorgon när jag har vaknat godnatt;)<3


Jag och Ebba, älskar dig mest kom hem nu!

Kommentarer
Postat av: Vincentjeanett

I like your website alot...its lots of fun...

2011-06-10 @ 13:19:26
URL: http://vincentjeanett.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback