Chill dag!

Hej på er! Imorse efter jag hade skrivit gick jag ut och sola, och låg där en stund sen senare så gick jag och min mamma till grannen och fika sen sola jag ännu mer sen kom min kusin Linnea som ska slagga hära inatt. Hon kom vid 5 typ och då gick vi två och bada i återvallsjön snabbt sen gick hela våran familj och våra grannars familj till återvallsrestaurangen och åt pizza sjukt gott faktiskt. Efter det gick jag, Paulina Felicia och Linnea till brunn och köpte godis och glass MUMS haha tjockisar. Men sen efter det gick vi och tog ett dopp i återvall och nu är vi hemma och jag har precis duchat sen lite senare ska vi väl kolla film eller ngt men skriver mer imorgon när jag vaknat pussar och godnaatt!
Laddar in lite bilder nu:)


Jag och min lilla söta kusin Elvis, på midsommar!


Söta kusse!


Jag och Norali på midsommar! såå ska bara ladda upp en bra låt!







Sommarens låt!

Kommentarer
Postat av: Liisa!

Gud va fina bilder! ^^

Vill också ha en liten kussin, har bara stora -.- hahaha

2010-06-27 @ 22:56:44
Postat av: fadde

skit fin dag du hade idag o hoppas att du hittar en bra film o ha det såå roligt ;D<3

2010-06-27 @ 23:08:25
Postat av: Evelinn

Åh tack så mycket båda!

Tack så mycket fadde hoppas du också hade en bra dag. Puss på er!

2010-06-27 @ 23:12:32
URL: http://evelinnadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback